Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Współczesny marketing wymaga od reklamodawców działań efektownych, przyciągających uwagę oraz atrakcyjnych dla potencjalnych klientów. Tylko wówczas działania o charakterze marketingowym mogą być skuteczne, tzn. pozyskiwać nowych klientów dla firm. Wśród działań o wyjątkowym stopniu efektowności wymienić można emisję gadżetów reklamowych. Aby były one maksymalnie atrakcyjne i odznaczały się walorami wizualnymi, warto zadbać o ich odpowiednie przygotowanie. Musi ono uwzględniać wszystkie elementy, w tym tak drobne, jak odpowiednia kolorystyka.

Aby zobrazować powyższą tezę, dobrze jest posłużyć się przykładem. Niech będą nim kubki reklamowe. Trudno wyobrazić sobie ładny kubek o nieodpowiedniej kolorystyce. Jak konkretnie powinna być ona dobrana, aby przedmiot podobał się potencjalnym klientom? Przede wszystkim należy zdecydować, czy mają to być kubki reklamowe przeznaczone dla ogółu klienteli, czy też dla jednej, konkretnej grupy docelowej.

W pierwszym przypadku kolory kubków muszą uwzględniać kanony mody, panującą porę roku, a także kwestie wyrazistości reklamy, która jest na nich umieszczona. Każdy z tych czynników jest istotny, ponieważ decyduje o walorach wizualnych przedmiotu, jako całości.

W drugim przypadku natomiast, jeśli kubki reklamowe mają być przeznaczone dla konkretnej docelowej grupy odbiorców, muszą one uwzględniać potrzeby, gusta, oczekiwania danej grupy. Jeśli grupą tą są dzieci, kubki dla nich będą kolorowe, z barwami żywymi, często kontrastującymi z sobą. Jeśli natomiast grupą docelową są kobiety, barwy będą dużo bardziej subtelne i przede wszystkim pasujące do siebie, tzn. nie „gryzące się z sobą”.

Inna grupa będzie złożona z kubków na specjalne okazje, jak np. święta Bożego Narodzenia. Wówczas kolorystyka powinna nawiązywać do tych świąt. Dominuje zatem kolor biały, ewentualnie, jeśli kubek np. posiada nadrukowaną choinkę z ozdobami, kolory te mogą być różnorodne, żywe, itp.

Przy uwzględnieniu aspektów, o których mowa, reklamodawcy powinni odnieść sukces przy emisji omawianych gadżetów reklamowych.

Comments are closed.

Post Navigation