Kubki reklamowe

Kubki reklamowe

Gadżety reklamowe zajmują bardzo ważne miejsce we współczesnym marketingu. Ich rola jest istotna, ponieważ dzięki swojemu atrakcyjnemu wyglądowi oraz innym walorom przyciągają uwagę klientów, czyniąc ich zainteresowanymi usługami danej firmy. Gadżety reklamowe charakteryzują się wielką różnorodnością, która jest tutaj bardzo dużą zaletą, ponieważ daje producentom duże pole manewru. Nie zmienia to jednak faktu, że przygotowanie odpowiedniego projektu jest decydujące. Od projektu zależy, w jakim stopniu gadżet reklamowy będzie przyciągał uwagę klientów do danej firmy.

Jako przykład podać można kubki reklamowe. Są to gadżety cieszące się rosnącą popularnością ze względu na walory wizualne, a także praktyczne zastosowanie w życiu codziennym, jakim się charakteryzują.

Kubki reklamowe są gadżetami o średnim poziomie złożoności, dlatego projekt jest odwzorowaniem zasad obowiązujących przy projektowaniu większości innych gadżetów reklamowych. W ujęciu konkretnym oznacza to po pierwsze przygotowanie konkretnej treści nadruku. Nadruk może zawierać dużo elementów łączących teksty pisane z motywami graficznymi. Przy przygotowywaniu tej części należy uwzględnić powierzchnię kubków, która jak wiadomo nie jest duża. Trzeba zadbać, aby wszystkie treści zawarte na przedmiocie były odpowiednio widoczne. Nie może być zatem tych treści za dużo.

Po dobraniu treści należy zadbać, aby były one umieszczone na kubkach w odpowiedniej kolorystyce. Kolory nadruku muszą pasować do koloru całego przedmiotu, a także do loga firmy, jeśli zamierza się owo logo umieścić. Logo jest istotne ze względu na to, że zawiera najczęściej nazwę firmy. Nazwa natomiast jest niezbędna, aby klient skorzystał z jej oferty – bez znajomości nazwy marki trudno na to liczyć.

Kubki reklamowe powinny także zawierać ewentualne dodatki. Mogą to być takie elementy jak ucho kubka, będące uchwytem, kształty imitujące twarz, zwierzę, itp., umieszczone na powierzchni kubka. Elementy te także muszą wpisywać się w ogólny wygląd przedmiotu, w tym pasować do całości pod względem kolorystycznym.

Comments are closed.

Post Navigation